wsparcie kawowe

Obsługa bez urządzeń

Nasza oferta obejmuje zarówno dostarczanie produktów najwyższej jakości, jak i specjalistyczne doradztwo, które pomoże Ci rozwinąć Twój biznes. Dzięki naszym usługom zyskasz nie tylko doskonałe napoje, ale także wsparcie w zakresie procesów i strategii.

Dla kogo

Firmy potrzebujące
rozwiązań kawowych

Nasza oferta obejmuje zarówno dostarczanie produktów najwyższej jakości, jak
i specjalistyczne doradztwo, które pomoże Ci rozwinąć Twój biznes. Dzięki naszym usługom zyskasz nie tylko doskonałe napoje, ale także wsparcie w zakresie procesów i strategii.

Co wykonujemy w ramach współpracy

Szkolenie z obsługi i procesów pracy

Nauczymy Twoich pracowników, jak prawidłowo korzystać z dostarczonego sprzętu oraz jak optymalizować procesy, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi i napojów.

Szkolenie baristyczne

Twoi pracownicy zdobędą wiedzę na temat technik parzenia, najlepszych praktyk baristycznych oraz sposobów na tworzenie napojów, które zachwycą Twoich klientów.

Wsparcie serwisowe

W razie potrzeby, szybko reagujemy na zgłoszenia i naprawiamy usterki, dbając o ciągłość Twojego biznesu.

Urządzenie zastępcze w razie awarii

W razie awarii oferujemy urządzenie zastępcze, aby Twój biznes mógł działać bez przerwy. Dbamy o to, abyś zawsze miał sprawne narzędzia do pracy.

Główne korzyści

Przejrzysta, czytelna umowa

Żadnych ukrytych kosztów, żadnych niespodzianek. Dokładnie wiesz, co podpisujesz, a my dbamy o to, byś czuł się pewnie na każdym etapie współpracy.

Przejmujemy za Ciebie biurokrację

Zajmujemy się wszelkimi formalnościami, abyś Ty mógł skupić się na tym, co najważniejsze – prowadzeniu biznesu. Nasz zespół zadba o całą dokumentację i formalności.

Brak inwestycji na początek

Rozpocznij z nami bez konieczności inwestowania z góry. Oferujemy elastyczne warunki, dzięki którym możesz skoncentrować się na rozwoju swojego biznesu, nie martwiąc się o koszty początkowe.

Urządzenie zastępcze

Nie martw się przerwami w pracy – w razie potrzeby zapewnimy Ci urządzenie zastępcze, aby Twoi klienci zawsze mogli cieszyć się doskonałą kawą, nawet podczas serwisowania sprzętu.

Efekty naszej pracy

+100% wzrostu sprzedaży

Dzięki naszemu doświadczeniu i specjalistycznemu doradztwu, firmy z różnych branż zauważyły znaczący wzrost sprzedaży. Od pięciu lat pomagamy w optymalizacji procesów i wprowadzaniu innowacji, które zwiększają przyciąganie i lojalność klientów.

1000+ zadowolonych klientów

Stawiamy na najwyższą jakość obsługi. Ponad 1000 naszych klientów wyraziło pełne zadowolenie, doceniając naszą rzetelność i kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy.

30+ wyjątkowych marek

Każdego roku współpracujemy z klientami nad stworzeniem ich unikalnych marek kawy w ramach white label. Każdy projekt to indywidualne podejście i pełne wsparcie, które pozwala na wyróżnienie się na rynku i stworzenie produktu, który odzwierciedla wizję klienta.

Elastyczne opcje dla Twojego biznesu

Pakiety i zakresy naszego wsparcia

Rozumiemy, że każdy biznes ma unikalne potrzeby i wyzwania. Dlatego oferujemy różnorodne pakiety wsparcia, które można dostosować do specyfiki Twojej działalności. Wybierz ten, który najlepiej odpowiada Twoim wymaganiom.

Pakiet Solo

współpraca w zakresie kawy
i produktów spożywczych

• Dobór kawy oraz innych produktów spożywczych wedle wytycznych
i preferencji Klienta

• Cykliczne szkolenia dla personelu

• Indywidualna wycena i warunki współpracy

• Wsparcie przy tworzeniu menu

Pakiet Mix

Współpraca kawowa
z opieką serwisową

Dobór kawy oraz innych produktów spożywczych wedle wytycznych
i preferencji Klienta

• Cykliczne szkolenia dla personelu

• Indywidualna wycena i warunki współpracy

• Wsparcie serwisowe dla urządzeń Klienta

• Urządzenia zastępcze na czas awarii

• Specjalne warunki cenowe usług serwisowych

Co mówią nasi klienci

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas

Najczęściej zadawane pytania

W przypadku profesjonalnych ekspresów kolbowych Umowy zwykle trwają 36 miesięcy, ponieważ jest to najbardziej optymalny czas na zwrot takiej inwestycji w dzierżawiony sprzęt. W przypadku mniejszych automatów np. do biura, może to być 12 lub 24 miesiące. Możemy dostosować długość umowy do Twoich indywidualnych preferencji.

Nie. Jeśli zużycie kawy w lokalu jest poniżej wynikającego z Umowy limitu możesz realizować target zakupowy na wszystkich dostępnych w naszej ofercie towarach spożywczych. Pamiętaj, że w naszym portfolio odnajdziesz oprócz przepysznych kaw również herbaty kopertowane, sypane, syropy, czekolady na gorąco, smoothies, Ice Teas, lemoniady, puree owocowe i wiele innych przydatnych w każdym lokalu produktów – więc realizacja limitu zakupowego jest dość łatwa.

Tak, obsługujemy również mniejsze lokale z mniejszym zużyciem kawy. Warto szczerze porozmawiać o rzeczywistym poziomie sprzedaży i szukać takiej formy współpracy, aby nie była obciążeniem dla Ciebie ale realnie odzwierciedlała faktyczne możliwości. Mamy w ofercie takie rozwiązania, które nawet przy mniejszej sprzedaży nadal są atrakcyjne finansowo – a przede wszystkim wykonalne dla Ciebie.

Pewnie! Jeśli decydujesz się na umowę z nami – jakość serwowanych kaw w Twoim Lokalu jest również naszym wyzwaniem. Co więcej, przy dzierżawie urządzeń szkolenie dla pracowników jest warunkiem podjęcia współpracy! Harmonogram szkoleń w dalszym okresie współpracy możesz ustalić ze swoim opiekunem.

Tak, w czasie trwania Umowy dzierżawy nie płacisz za usługi serwisowe w razie awarii. Co więcej, gdy któreś z urządzeń się zepsuje to nie zostawimy Cię bez działającego sprzętu na czas naprawy. Technik Serwisu albo usunie awarię na miejscu, albo gdy to jest niemożliwe, zostawi Ci na ten okres urządzenie zastępcze, żebyś nadal mógł pracować i zarabiać. To dla nas kluczowy aspekt. Pamiętaj też o tym, że w przypadku awarii urządzeń z winy Klienta usługę serwisową wykonujemy dokładnie tak samo – ale nie jest ona już bezpłatna.

Oczywiście! Możemy dopasować umowę współpracy tylko w zakresie zakupu towarów spożywczych, szkoleń i bieżącej obsługi. Jeśli jednak masz urządzenia, które jesteśmy w stanie objąć opieką serwisową to warto to rozważyć i zapytać o takie wsparcie. Jeśli kupujesz od nas kawę to zawsze serwis wykonujemy na preferencyjnych warunkach.

Współpraca w przypadku dzierżawy jest wyjątkowym zobowiązaniem z naszej strony – przy takiej Umowie bezpłatne wsparcie serwisowe świadczymy w całym okresie jej trwania.

Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli przez okres trwania umowy dzierżawy wywiążesz się ze swoich zobowiązań po zakończeniu okresu jej trwania możesz wykupić urządzenia zainstalowane u Ciebie w Lokalu.